شناسه خبر:85076
1403/5/2 13:02:39
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

اجرای 90 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در را‌ه‌های استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای 90 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

مهرداد آهکی از اجرای 90 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های استان همدان با استفاده از ظرفیت 25 گروه پیمانی درحال اجرا است و این عملیات تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و تردد دلدادگان و زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) از محورهای استان همدان، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی، اصلی و مسیرهای منتهی به مرزهای سه‌گانه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

آهکی با اشاره به ارتقای ایمنی راه‌های استان همدان، تأکید کرد: علاوه‌بر ارتقای ایمنی محورهای استان، رضایتمندی کاربران جاده‌ای یکی از مهم‌ترین اهداف راهداری محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: در سال گذشته 504 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های همدان اجرا شد و امسال نیز به‌طور ویژه پیگیر تأمین و جذب اعتبارات مورد نیاز هستیم تا همچون پارسال بیش از هدف‌گذاری سال در راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت داشته باشیم.

شناسه خبر 85076