شناسه خبر:85091
1403/5/2 17:35:19

فرماندار همدان با اشاره به شروع برخورد با افراد سودجو که با استفاده از فاضلاب برای تولید محصولات کشاورزی سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، گفت: این روند همچنان ادامه دارد و امروز نیز با تعدادی از متخلفین برخورد شد.

به‌ گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، مسلم مخفی با بیان اینکه با افراد سودجو که با استفاده از فاضلاب برای تولید محصولات کشاورزی سلامت جامعه را تهدید می‌کنند برخورد می‌شود، ابراز کرد: این روند همچنان ادامه دارد و امروز نیز با تعدادی از متخلفین برخورد شد.

این مقام مسئول افزود: با حضور معاون فرمانداری، معاون دادستان و رؤسای ادارات مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب و آب و فاضلاب، سرکشی به مزارع روستاهای بخش مرکزی و برخورد با متخلفینی که چندین هکتار از مزارع را زیر کشت سیب‌ زمینی و سایر صیفی‌جات از طریق برداشت غیر مجاز از پساب فاضلاب شهری و نیز فاضلاب خام برده بودند، ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با دستور قضائی چندین دستگاه موتور و تأسیسات برداشت فاضلاب جمع‌آوری و از محصولات نمونه‌برداری شد تا درخصوص امحای محصولات پس از رسیدن جواب آزمایش‌های مربوطه، اقدام شود.

فرماندار همدان تأکید کرد: در حوزه سلامت شهروندان با کسی تعارف نداریم؛ درصورت اطلاع از این‌گونه موارد، به اطلاع دستگاه‌های ذی‌ربط رسانده شود.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 85091