شناسه خبر:85093
1403/5/2 17:49:38
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

اعتبار تکمیل سالن باستانی بین‌المللی همدان تأمین می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش دستور اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن باستانی بین‌المللی همدان و سالن ورزشی فامنین، جورقان و قهاوند را صادر کرد.

عباس صوفی در دیدار با هاشمی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در زمان وزارت هاشمی کارهای خوبی در ورزش کشور رقم خورد که یک نمونه آن اجرای طرح آمایش سرزمینی بود.

وی با اشاره به پیشنهاد ایجاد کمیته فنی زیرساخت‌های ورزشی ذیل کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایجاد این کمیته برای نظارت بر کیفیت ساخت و توسعه اماکن ورزشی، مهم و ضروری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به وجود 9 سوله ورزشی در منطقه علاقمندیان همدان اشاره کرد و افزود: دنبال این هستیم که این سوله‌ها به دستگاه ورزش تحویل شود و باید تلاش کرد از ظرفیت‌های این سوله برای ایجاد پایگاه قهرمانی بسیار مجهز استفاده کرد.

صوفی ابراز کرد: متأسفانه جانمایی خوبی برای احداث استخر تخصصی شنا و شیرجه انجام نگرفته و امیدواریم این طرح بزرگ در داخل یکی از مناطق شهری همدان احداث شود.

وی گفت: شهرهای جورقان، فامنین و قهاوند از مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه زیرساخت‌های ورزشی همدان است و امیدواریم با دستور وزیر ورزش، سالن و زمین چمن این دو شهر به‌زودی تکمیل شود و در اختیار جوانان قرار گیرد.

در این نشست وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم جهت اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن باستانی بین‌المللی همدان و سالن ورزشی فامنین، جورقان و قهاوند را صادر کرد و در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هم گزارشی از وضعیت طرح‌های عمرانی دو شهرستان ارائه کرد.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 85093