شناسه خبر:85157
1403/5/4 13:06:38

فرماندار چرداول گفت: در سال جاری ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان به شهرستان چرداول اختصاص یافت که رشد ۶۰ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

علی محمدی فرماندار چرداول در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، گفت: در سال‌جاری ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان به شهرستان چرداول اختصاص یافته است که با این اعتبار تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اجرا و تکمیل خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۱۳۰ میلیارد تومان به شهرستان اختصاص یافت و این رقم امسال با افزایش ۶۰ درصدی به بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

فرماندار چرداول، ادامه داد: این اعتبارات در طرح‌های مختلفی هم چون پروژه‌های آموزشی، حمل و نقل، آب شرب، کشاورزی، فرهنگی، ورزشی و با اولویت‌سنجی نیازهای شهرستان تعیین و توزیع شد.

محمدی خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه‌ای در زمینه‌ افزایش رشد اعتبارات تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای در شهرستان چرداول، انجام شده و این اعتبارات در سال جاری در سطح شهرستان رشد قابل توجهی داشته که حاکی از اهتمام و توجه ویژه‌ مسئولان امر به این موضوع است.

وی تصریح کرد: ما به هیچ‌عنوان به این میزان اعتبارات بسنده نخواهیم کرد و با عزم جزم برای افزایش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان تلاش خواهیم کرد.

شناسه خبر 85157