شناسه خبر:85230
1403/5/6 17:57:19

مدیر فرودگاه شهدای شهر ایلام گفت: در گذشته 24 پرواز در هفته برنامه‌ریزی شده بود که با افتتاح ترمینال جدید این میزان به 148 پرواز در هفته افزایش می‌یابد.

ترمینال جدید فرودگاه شهدای شهر ایلام با حضور سارا فلاحی نماینده مجلس، نخ جوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه و مشاور وزیر و جمعی از خبرنگاران افتتاح شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام در افتتاحیه ترمینال جدید فرودگاه شهر ایلام اظهار کرد: ایلام از استان‌های واقع در غرب کشور است که به‌علت هم‌جواری با کشور عراق و همچنین برخورداری از ظرفیت‌های زیاد در حوزه گردشگری، ازلحاظ اهمیت و تردد دومین فرودگاه در غرب کشور محسوب می‌شود.

وحید فروغ‌زاد افزود: فرودگاه شهدای شهر ایلام به‌منظور افزایش پرواز‌های درحال انجام، توسعه استان و همچنین افزایش زیرساخت‌های اربعین در استان امروز مورخ 6 مردادماه 1403 به مدار خدمت‌رسانی در شبکه‌های فرودگاهی کشور افزوده می‌شود.

مدیر فرودگاه شهر ایلام در ادامه بیان کرد: در گذشته 24 پرواز در هفته برنامه‌ریزی و احراز می‌شد که به لطف اقدامات انجام‌شده این میزان به 148 پرواز هفتگی افزایش می‌یابد.

فرخ‌زاد با بیان اینکه به دنبال افتتاحیه فرودگاه شهدای شهر ایلام ظرفیت سالن‌ها به 700 هزار نفر در سال ارتقا یافته، گفت: تاکنون مبلغ 400 میلیارد اعتبار جهت ساخت فرودگاه شهدای ایلام اختصاص یافته است.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: امیدوارم با تلاش‌های صورت‌گرفته شاهد توسعه بیش‌ازپیش پروازهای هوایی در استان باشیم.

شناسه خبر 85230