شناسه خبر:85930
1403/6/1 16:32:52

فرماندار همدان گفت: ساختمان ایستگاه راه‌آهن همدان در مراحل پایانی کار قرار دارد و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مسلم مخفی روز پنجشنبه در بازدید از ایستگاه قطار شهر همدان اظهار کرد: ایستگاه جدید در سطح کشور کم‌نظیر و در شأن مردم همدان است.

وی ادامه داد: انتقال گندم خریداری‌شده امسال کشاورزان همدان توسط قطارهای باری موجب کاهش هزینه و تسریع در انتقال این محصول مهم شده است.

فرماندار همدان گفت: قطار پنج‌ستاره که قبلاً وعده به‌کارگیری آن در مسیر همدان مشهد داده شده بود، به‌زودی به مسافران خدمات خواهد داد.

مخفی افزود: تسهیل در دریافت بلیت قطار خواسته شهروندان است که باید این مهم را پیگیری کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در تیرماه سال جاری گفته بود پروژه ساختمان ایستگاه و سالن مسافربری راه‌آهن همدان 89 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجید صالحی‌امیر افزوده بود این پروژه با احتساب اجرای محوطه‌سازی سرویس بهداشتی، فضای سبز و دیگر موارد، درمجموع نزدیک به 80 درصد پیشرفت فیزیکی و تکمیل آن نیاز به تخصیص اعتبار دارد.

صالحی‌امیر عنوان کرده بود براساس مکاتبات صورت‌گرفته از سوی استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درصورت تأمین اعتبار، این پروژه تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 85930


Error
Whoops, looks like something went wrong.