شناسه خبر:87992
1403/8/6 16:54:00

شهید محمود کریمی در وصیت‌نامه خود آورده است: خاطر شهیدان زمانى آسوده است که بین اقشار مکتب وحدت و یکپارچگى باشد.


«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
«شهید»، همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.
حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!
تبرک لحظاتمان با شهید محمود کریمی:
بیاییم یک‌بار هم که شده از روى احساس تصمیم نگیریم، بیاییم یک‌بار هم که شده خود را رها کنیم، به اسلام و انقلاب فکر کنیم؛ کم‌کارى در ادارات، بی‌اعتنایى به فرهنگ اسلامى، بهانه‌جویى و گران‌فروشى و هر عملى که منجر به تضعیف روحیه مردم شود، ضربه‌اى به انقلاب و اسلام است، اسلام امروز به ازخودگذشتگى و فداکارى ما نیاز دارد. همه قشرها اگر به امام عصر (عج) اعتقاد دارید، به پیام وحدت او نیز معتقد باشید. خاطر شهیدان زمانى آسوده است که بین اقشار مکتب و حدت و یکپارچگى باشد. برادران و خواهران! نماز را اول وقت بخوانید با خضوع و خشوع، با جماعت مساجدها را پُر کنید؛ نماز جمعه ترک نشود؛ دعاى کمیل و بقیه دعاها را ترک نکنید و قرآن زیاد بخوانید.
خدا بر ما منت گذاشته و رهبر عزیز را براى ما فرستاده؛ اطاعت از ایشان اطاعت از امام زمان (عج) و اطاعت از خداست و هر کسى از رهبر عزیز اطاعت نکند، از خدا اطاعت نکرده است. پشتیبان روحانیون در خط ولایت فقیه باشید.

شناسه خبر 87992