شناسه خبر:12246
1398/7/3 09:19:29

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بهزیستی استان ایلام از ارائه خدمات توانبخشی و اورژانس اجتماعی طی اربعین 98 در مرز مهران خبر داد.

زهرا همتی در جمع خبرنگاران به ارائه خدمات اداره کل بهزیستی استان ایلام به زائران اربعین 98 اشاره و اظهار کرد: خدمات توانبخشی و اورژانس اجتماعی طی اربعین 98 در مرز مهران ارا‌ئه‌ می‌‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: اداره کل بهزیستی استان ایلام نیز همگام با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف که تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات مختلف در مرز مهران شرایط مناسب‌تری را برای زائران برقرار کنند، درصدد آن است تا خدمت‌رسانی به زائران به‌ویژه سالمندان و معلولان را به‌صورت خاص در دستور کار قرار دهد.

وی بیان کرد: در همین زمینه اداره کل بهزیستی استان ایلام با استقرار پایگاه در مرز مهران ضمن سامان‌دهی زائران گمشده، خدمات توانبخشی و اورژانس اجتماعی ارائه می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تأمین وسایل مورد نیاز معلولان و تعمیر آن‌ها و همچنین خدمات درمانی، بخشی از برنامه‌هایی است که در این پایگاه انجام می‌شود.

همتی در ادامه به استقرار ستاد گمشدگان در مرز مهران اشاره کرد و یادآور شد: ستاد گمشدگان نیز در مرز مهران توسط سازمان بهزیستی استان دایر شده است و درصورتی که کودکان و یا هر عضو از خانواده گم شود، در مراکز بهزیستی نگهداری خواهد شد تا خانواده وی مراجعه کنند.

شناسه خبر 12246