شناسه خبر:13583
1398/8/14 14:22:03
امیر خجسته خطاب به وزیر مطرح کرد:

نرخ عوارض اتوبان‌ها را همسان‌سازی کنید

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌گوییم چرا عوارض اتوبان همدان- ساوه چرا این‌قدر زیاد است؟ می‌گویند در دست بخش خصوصی است! به وزیر هم گفته‌ام یک نرخ برای کل کشور در نظر بگیرید و عوارض را همسان‌سازی کنید، مردم از کجا بیاورند؟

امیر خجسته در ادامه با اشاره به اهمیت پیگیری در به نتیجه رساندن پروژه‌ها، تصریح کرد: پیگیری تعریض جاده مراد بلاغی به قهاوند یکی از اقدامات مهمی بود که می‌توان گفت با صرف هزینه 20 میلیارد تومان این جاده را از بن‌بست و ترافیک خارج کرد.

*کنارگذر شرقی و غربی همدان رها شده

وی به کنارگذر شرقی و غربی همدان نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه این پروژه رهاشده اما مسئولان حرف نمی‌زنند، ظاهراً دوست ندارند حرف بزنند چون پیگیر ماجرا نیستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در آخرین بخش از سخنان خود در تحریریه سپهر غرب با تأکید بر ضرورت ورود تخصصی مدیران در امور، به مبلغ بالای عوارض اتوبان همدان- ساوه اشاره کرد و گفت: می‌گوییم چرا عوارض این اتوبان چرا این‌قدر زیاد است؟ می‌گویند در دست بخش خصوصی است! به وزیر هم گفته‌ام یک نرخ برای کل کشور در نظر بگیرید و عوارض را همسان‌سازی کنید، مردم از کجا بیاورند؟

شناسه خبر 13583