شناسه خبر:1550
1397/7/27 15:10:05

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از برگزاری نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع‌دستی هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در همدان خبر داد.
حسین رجبیان اظهار کرد: این نمایشگاه از اول تا ششم آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.
به گفته وی تعداد 120 واحد شرکت‌کننده از استان‌های اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، یزد، فارس، کرمان، مرکزی، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، تهران، خراسان رضوی و همدان در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه‌ کالا می‌پردازند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان عنوان کرد: هم‌زمان با این نمایشگاه و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان کلاس‌های آموزشی در زمینه پرورش و نگهداری گل و گیاه آپارتمانی، کاشت زعفران و سبزی‌کاری برگزار می‌شود.
رجبیان گفت: مشاوره گیاه‌پزشکی توسط کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.
وی تصریح کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب از این عنوان نمایشگاهی در سال‌های گذشته، مشارکت‌کنندگان نیز به خوبی از این نمایشگاه استقبال کرده و هر کدام سعی کرده‌اند که بهترین و باکیفیت‌ترین محصول خود را ارائه کنند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با بیان اینکه تنوع و گستردگی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می‌تواند جوابگوی تمامی سلایق و ذائقه‌ها باشد، عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ‌بر پنج هزار مترمربع و در سه سالن ابن‌سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا می‌شود.
لازم به ذکر است؛ نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع‌دستی هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی هر روز از ساعت 15 تا 20:30 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 20:30 در محل نمایشگاه‌های دائمی همدان واقع در میدان عاشورا پذیرای مخاطبان است.

شناسه خبر 1550