شناسه خبر:15848
1398/10/11 08:24:50
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین خبر داد:

توزیع 150 کیلوگرم کلر در سه ماهه پاییز

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین از توزیع 150 کیلوگرم کلر در راستای سالم‌سازی و بهبود کیفیت آب شرب روستاهای تابعه شهرستان فامنین در سه ماهه پاییز سال جاری خبر داد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ عیسی احمدی ضمن اشاره به اهم اقدامات انجام شده در سه ماهه پاییزگفت: از جمله این اقدامات می‌توان به اجرای شبکه داخلی روستای فیض‌آباد به طول سه کیلومتر، لایروبی و بهسازی مخزن شماره یک روستای باباحصاری، هماهنگی و بازدید مشترک از چاه شماره 24 نیروگاه به منظور رفع مشکل آب شرب روستای امین‌آباد و روستای سرای اشاره کرد.

وی همچنین افزود: در آبان ماه سال جاری موفق به اتمام پروژه حفاری چاه آجرلو به عمق 7 متر شدیم ضمن اینکه حفاری چاه قزل‌آباد به عمق 60 متر، تعویض شبکه داخلی روستای فیض‌آباد و شستشوی مخزن روستای باباحصاری نیز در سه ماهه پاییز عملیاتی شد.

احمدی در ادامه سخنانش به بازدید و تست کلر در روستاهای قلعه‌جوق، طمچی، راستگویان، خماجین، زرین، نصیرآباد، زرقان، خوش‌آباد، نگارخاتون و روستای اصله اشاره و اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده، ادامه پروژه حفاری انتقال آب مجتمع فیض آباد – سراوک نیز به طول 400 مترعملیاتی شد.

وی از دیگر اقدامات انجام شده دربازه زمانی مذکور به نقشه‌برداری از محل مخزن آب جدید روستای گلخندان، تهیه برآورد مرحله دو چاه جهان‌آباد،تکمیل حفاری چاه دستی روستای آجرلو و پیگیری مشکلات آب روستای کله‌سر و نمونه‌برداری از آب روستا و تحویل آن به آزمایشگاه اشاره کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین همچنین با اشاره به اینکه علاوه بر مجموعه اقدامات عمرانی در دیگر حوزه‌های کاری نیز اقداماتی انجام شده است،گفت:در سه ماهه پاییز سال جاری 150 کیلوگرم کلر توزیع شد، ضمن اینکه در همین مدت تعمیر 14 تابلو برق نیز امکان پذیر شد.

وی همچنین به تعویض 74 کنتور معیوب در بازه زمانی سه ماهه پاییزاشاره وعنوان کرد: در این مدت فروش 25 انشعاب جدید نیز عملیاتی شد.

شناسه خبر 15848