شناسه خبر:16550
1398/10/29 09:14:09

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در فصل سرما، نخستین گرم‌خانه در این شهر راه‌اندازی شد.

حشمت‌الله صیدی روز گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی، امسال تمهیدات لازم برای اختصاص ساختمانی جهت راه‌اندازی این گرم‌خانه انجام شد.

وی افزود: سال گذشته اسکان افراد بی‌سرپناه در کنار متکدیان جمع‌آوری شده در سطح شهر مشکلات فراوانی به‌وجود آورده بود، بنابراین با راه‌اندازی این گرم‌خانه در چهارراه انقلاب سنندج، شرایط بهتری برای اسکان افراد فاقد سرپناه فراهم کردیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه هر شب طرح جمع‌آوری افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در شهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از افراد معتاد و کارتن‌خواب به‌واسطه زباله‌گردی تمایلی به حضور در گرم‌خانه ندارند که در این راستا نیازمند همکاری نیروی انتظامی و برخی سازمان‌های مردم‌نهاد که در این زمینه فعالیت دارند، هستیم.

وی یادآوری کرد: با تعمیرات انجام‌شده در ساختمانی واقع در خیابان 17 شهریور، این مرکز به سه ساختمان مجزا تبدیل و در اختیار مرکز ترک اعتیاد بانوان و شیلتر بانوان و آقایان قرار گرفت و مرکز نگهداری و ساماندهی متکدیان هم به خیابان امام خمینی (ره) جنب سالن آزادی منتقل شد.

شناسه خبر 16550