شناسه خبر:17949
1398/12/10 08:26:48

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان از توزیع رایگان کارت بلیت الکترونیک بین شهروندان همدانی به‌منظور فرهنگ‌سازی در استفاده از آن و در راستای کنترل بیماری کرونا خبر داد.

بابک اسدی پنج‌شنبه گذشته اظهار کرد: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به‌منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، اقدامات لازم برای ضدعفونی سیستم حمل‌و‌نقلی همدان ازجمله در بخش اتوبوسرانی و نیز پایانه‌های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم به‌صورت روزانه انجام می‌گیرد.

وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان، توسط معاونت اتوبوسرانی شست‌وشو و ضدعفونی‌ کردن اتوبوس‌ها به‌صورت مستمر و هرشب انجام می‌شود.

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سلامت شهروندان با هماهنگی اداره بهداشت همدان ترکیب مشخصی از مواد ضدعفونی و گندزدایی در اتوبوس‌های شهری استفاده می‌شود.

وی از توزیع کارت رایگان به مسافران در راستای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا طی روز پنجشنبه گفت و اذعان کرد: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی به‌منظور استفاده مردم از کارت بلیت الکترونیک جهت کاهش انتقال آلودگی و میکروب بوده‌است.

اسدی همچنین به ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافربری انقلاب طی امروز اشاره کرد.

شناسه خبر 17949