شناسه خبر:20276
1399/2/6 22:45:13

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از دستگیری نیازمندان همدان با محوریت بقاع متبرکه در قالب رزمایش «ضیافت همدلی » خبر داد.

حجت الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از برگزاری رزمایش «ضیافت همدلی» خبر داد و اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و ارائه خدمات اجتماعی با محوریت بقاع متبرکه از جمله فعالیت‌های مهم اوقاف در این ماه است.

وی عنوان کرد: امیدوارم اداره اوقاف و امور خیریه استان در بحبوحه درگیری کشور با بیماری کرونا با ارائه خدمات اجتماعی و اجرای رزمایش "ضیافت همدلی" و دستگیری از نیازمندان با محوریت بقاع متبرکه از طریق عواید موقوفات ذی‌ربط و اهتمام مردم و خیران نقش بسزایی در ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی داشته باشد.

زین‌العابدینی با بیان اینکه همزمان با آغاز ماه رمضان 3 هزار بسته غذایی هر یک به ارزش 300 هزار تومان از سوی خیرین و موقوفات در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع خواهد شد گفت: در حال حاضر مواسات و همدلی به دلیل نیت واقفین و دستگیری بی‌منت و کریمانه، به وظیفه اوقاف تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حاکمیت دینی مستقر در کشور، توقع برای یاری نیازمندان در سختی‌ها و تنگناها بیشتر احساس می‌شود که ما نیز در این راستا قدم برداشته و هرآنچه در توان داریم دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه امسال به دلیل رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، تمام فعالیت‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان به‌ صورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار می‌شود تصریح کرد: هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) طرح «نسیم کرامت» با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی اوقات معنوی خوشی را برای هم استانی‌های مومن و خداجو رقم خواهیم زد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام اینترنتی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم نیز همزمان با شروع ماه مبارک رمضان آغاز و تا 16 خردادماه ادامه خواهد داشت.

شناسه خبر 20276