شناسه خبر:22393
1399/3/9 22:26:21

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به شروع عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر سطح منطقه یک، گفت: از ابتدای سال جاری و به درخواست شهروندان اکیپ آسفالت در تمامی معابر منطقه درحال فعالیت هستند.

مسعود دهبانی‌صابر ادامه داد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر با استفاده از دستگاه فلاسک و همچنین به‌صورت دستی درحال انجام بوده که این اقدام ضمن کاهش ماشین‌آلات مورد نیاز و نیروی انسانی، موجب افزایش سرعت و عمر مفید لکه‌گیری‌ها شده است.

وی تصریح کرد: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می‌شود، نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که در این راستا تمامی اقدامات براساس استاندارهای لازم صورت پذیرفته تا بتوانیم ازنظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون بالغ‌بر پنج هزار تُن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده است، عنوان کرد: تمامی آسفالت‌ریزی‌ها و لکه‌گیری‌ها براساس درخواست‌هایی که از طریق نواحی سه‌گانه منطقه و همچنین سامانه 137 مطرح شده، اولویت‌بندی و احصا شده و درحال انجام است تا شاهد افزایش رضایت شهروندان در این زمینه باشیم.

گلفام، مدیر فنی منطقه یک شهرداری همدان نیز مطرح کرد: خیابان قهرمان در بلوار بعثت، میدان جهاد، بلوار شهیدزمانی، کوی خاتم، بلوار شهید مصیب مجیدی، بلوار شهید اسلامیان، سعیدیه، کمال‌آباد، دره مرادبیگ، خیابان بسیج، بلوار شهیدفهمیده، پشت بیمارستان بوعلی، محله سبدبافان و پارک لاله، خیابان میرزاده عشقی، خیابان جوادیه، بلوار شهید احمدی روشن، بلوار سعیدیه شمالی و جنوبی، خیابان هنرستان، کوی خاتم و غیره ازجمله معابر و مسیرهایی هستند که تاکنون عملیات آسفالت‌ریزی در معابر اصلی و فرعی آن‌ها صورت پذیرفته است.

شناسه خبر 22393


1 # : ناشناس

( 08:23:11 ) 1399/3/11


آدرس فراموش کردم. استادان کوچه میعاد 18متری محمدی . با تشکر


2 # : ناشناس

( 08:19:59 ) 1399/3/11


لطفا باکس های زباله راهم چک کنید کوچه ما باکس زباله نیست اشغال هارا درکنار تیرچراغ برق میگذارند. متشکر