شناسه خبر:24989
1399/4/24 00:54:39

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام از حمایت‌های ویژه این نهاد از کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را به‌کارگیری کنند، خبر داد.شبیب جعفرزاده بیان کرد: این نهاد به‌منظور تشویق و ترغیب کارفرمایان در به‌کارگیری مددجویان جویای کار در واحدهای تولیدی و خدماتی، بسته‌های تشویقی ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته است.

وی افزود: یکی از این بسته‌های تشویقی، پرداخت 100 درصدی حق بیمه سهم کارفرما برای مددجوی به‌کارگیری شده در طی دو سال است که تا سقف 23 درصد حداقل حقوق و دستمزد شورای عالی کار، پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه شخص به‌کارگیری شده، توسط این نهاد پرداخت خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از بسته‌های تشویقی این نهاد برای کارفرمایان، اینست که به‌ازای به‌کارگیری هر نفر از مددجویان، مبلغ،500 میلیون ریال تسهیلات تا حداکثر 10 نفر از محل اعتبارات قرض‌الحسنه بانکی به آنان پرداخت می‌شود.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که توانمندسازی مددجویان، یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است، به این خاطر ایجاد شغل برای مددجویان، یکی از مهم‌ترین راهکارهای امداد بوده که در این زمینه برنامه‌های گوناگونی درنظر گرفته شده است.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 24989