شناسه خبر:27113
1399/5/29 04:16:33
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در همدان خبر داد:

برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای کرونا در استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر:مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی کرونا در همدان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای کرونا ویژه خبرنگاران، روابط عمومی‌ها و فعالان فضای مجازی استان همدان خبر داد.

اسدالله ربانی‌مهر با بیان اینکه جشنواره تولیدات رسانه‌ای کرونا با هدف مستندسازی فعالیت‌های رسانه‌ای کرونا برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با محوریت و موضوع ویروس کرونا در چند بخش مختلف برگزار خواهد شد.

ربانی‌مهر افزود: هدف از برگزاری این جشنواره مستندسازی فعالیت رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی است که در چند ماه اخیر در این حوزه اقدامات بسیار خوبی در راستای آگاهی‌بخشی مردم داشته‌اند و برگزاری این جشنواره می‌تواند باعث جمع‌آوری و مستندسازی فعالیت‌ها باشد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در همدان گفت: رسانه‌ها اعم از نشریات، خبرگزاری‌ها، فعالان فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز استان همکاری بسیار خوبی در بحث بیماری کرونا داشته‌اند و بخش زیادی از توفیقات انجام‌شده را مدیون همکاری و اطلاع‌رسانی خوب رسانه‌ها هستیم.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های مختلف شامل عکس، کلیپ، تحلیل، خبر، پویانمایی، پوستر و کاریکاتور برگزار می‌شود و مسئولان روابط عمومی ادارات، خبرنگاران و فعالین فضای مجازی می‌توانند در این جشنواره و هرکدام در یک بخش شرکت کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره باید آثار خود را تا 30 شهریورماه سال جاری به شماره 09302561131 واتساپ ارسال کنند و بعد از جمع‌بندی و انجام داوری از آثار برتر تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

شناسه خبر 27113