شناسه خبر:27206
1399/6/1 00:52:50

سپهرغرب، گروه خبر:

فرماندار سنقروکلیایی گفت: تعداد 36 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 46 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

غلامرضا مرتضوی روز گذشته با گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و 26 هزار شهید دولت اظهار کرد: تعداد 28 طرح آن با اعتبار 33 میلیارد تومان افتتاح شده و عملیات اجرای هشت طرح نیز با اعتبار 13 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های گازرسانی به روستاها، عمران روستایی، طرح‌های جهادکشاورزی، عمران شهری، منابع طبیعی، ورزشی، بنیاد مسکن، راهداری، بهداشت و درمان، آموزش‌ و پرورش، گازرسانی و کارگاه تولیدی است.

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه اقدامات و اطلاع‌‌‌رسانی‌های این ایام از طریق صداوسیما و فضای مجازی صورت می‌گیرد، افزود: امسال به‌علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان، تمهیدات لازم درنظر گرفته شده تا برنامه‌های این ایام، بدون تجمعات و گردهمایی عمومی و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطلاع‌رسانی با استفاده از بسترهای ارتباطی اجرا شود.

وی در پایان گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی، گلباران مزار شهدا و... از برنامه‌هایی است که در هفته دولت در سنقروکلیایی اجرا خواهد شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 27206