شناسه خبر:27602
1399/6/10 03:10:36

کارکنان فرماندهی انتظامی کردستان در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در 2 مرحله یک هزار بسته غذایی بین اقشار کم درآمد توزیع کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان روز پنجشنبه در مراسم اهدای این کمک‌های مومنانه استان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در کشور گفت: هر ساله مومنین در ایام سوگواری محرم نذر می‌کنند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های مقام معظم رهبری، این نذریات در قالب کمک‌های مومنانه انجام می‌شود.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی اضافه کرد: حس نوع دوستی و همبستگی از ویژگی‌های بارز ملت ایران است که موجب می‌شود به کمک و یاری یکدیگر بشتابند.

وی با بیان اینکه عشق و علاقه مردم ایران به یکدیگر در کنار توصیه‌های دینی صحنه‌های مختلفی از کمک و یاری را ایجاد کرده است، افزود:‌ در سیره بزرگان دینی ما کمک و دستگیری از نیازمندان بسیار وجود داشته است و حتی برخی از آنها با وجود اینکه خود نیاز داشتند دارایی خود را به دیگران می‌بخشیدند.

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این آیی با بیان اینکه دومین مرحله کمک مومنانه کارکنان این فرماندهی در قالب رزمایش همدلی مومنانه و نذر حسینی انجام شده است، تاکید کرد: این کمک‌ها شامل 540 بسته کالایی همچون روغن، شکر، برنج و حبوبات به ارزش یک میلیارد ریال است.

سردار علی آزادی یادآور شد: در مرحله اول نیز 460 بسته کالایی به ارزش 800 میلیون ریال در بین اقشار جامعه هدف رزمایش مومنانه استان توزیع شده است.

رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در پی توصیه رهبر معظم انقلاب به فعالیت در زمینه کمک رسانی به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا آغاز شده و تاکنون چندین مرحله آن در استان برگزار شده است


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 27602