شناسه خبر:28696
1399/6/27 15:55:42

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با افرادی که درخصوص بازگشایی مدارس دنبال حاشیه‌سازی هستند، برخورد می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری شامگاه چهارشنبه گذشته در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان ایلام ضمن هشدار به کسانی که به هر طریق ممکن سعی در حاشیه‌سازی درخصوص بازگشایی مدارس دارند، افزود: قطعاً با افرادی که به‌طور غیر واقعی دنبال ایجاد استرس کاذب برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها هستند، برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر حفظ سلامت روانی جامعه در این شرایط خاص، تصریح کرد: در این شرایط نیازمند آرامش روانی و رفتار منطقی با مسائل هستیم و دامن زدن به استرس بیش از حد به صلاح نیست، زیرا آسیب تهدیدآمیز کردن یک مسئله از خود آن بیشتر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مدارس تأکید کرد و گفت: امروز برای تداوم زندگی ناچار هستیم با کرونا کنار بیاییم و هم‌زمان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سلامت خود و اطرافیان محافظت می‌کنیم، امور روزمره نیز باید پیگیری شود.

نوذری از مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان خواست: بر وضعیت مدارس درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند.

وی دو وظیفه خطیر و مهم آموزش‌‎وپرورش را در شرایط کنونی حفاظت از سلامت دانش‌آموزان و تعلیم و تربیت آنان عنوان کرد و گفت: تا امروز تمام تلاش خود را به‌کار بسته‎ایم که ضمن حفظ سلامت دانش‌آموزان، کار تحصیل و علم‌آموزی آن‌ها نیز دنبال شود.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 28696