شناسه خبر:32202
1399/9/1 13:47:19

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان از آغاز محدودیت‌های ورزشی کرونایی در استان همدان از یکم آذرماه خبر داد.

حمدالله چاروسایی با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در استان همدان، اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا درخصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی با هدف کاهش آمار ابتلا و مرگ‌ومیر کرونایی، «تمام فعالیت‌های ورزشی در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی» از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های نظارتی ما در شهرستان‌ها و مرکز استان بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند و درصورتی که باشگاه‌ها خلاف دستور و تصمیمات گرفته‌شده عمل کنند، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در سطح استان بیش از 260 باشگاه ورزشی داریم، تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد کارشناسان ما محدود است، هفته گذشته بیش از 60 مورد سرکشی داشتیم و به بیش از 10 باشگاه تذکر مکتوب داده شد.

وی گفت: با توجه به‌ ضرورت حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه، با هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل برخورد قانونی خواهد شد و متخلفان به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

چاروسایی خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزشکاران استان همدان الگویی پیشرو برای رعایت محدودیت‌های کرونایی در کشور باشند تا شاهد روند نزولی ابتلا در استان و کشور باشیم.

شناسه خبر 32202