شناسه خبر:33293
1399/9/19 09:52:19

سپهرغرب، گروه خبر: تعداد 133 دستگاه تبلت در راستای پویش کمک‌های مؤمنانه، خریداری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در مدارس ناحیه دو همدان قرار گرفت.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره اطلاع‎رسانی و روابط عمومی آموزش‎وپرورش استان همدان، با این اقدام خداپسندانه، دانش‌آموزان فاقد گوشی در برنامه‌های آموزشی شبکه شاد پوشش داده شدند.

تاکنون تعداد زیادی گوشی هوشمند و تبلت توسط همکاران فرهنگی و خیرین نیک‌اندیش در راستای پویش کمک‌های مؤمنانه در سطح استان تهیه و به دانش‌آموزان کم‎برخوردار اهدا شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‎وپرورش استان همدان از ثبت‎نام الکترونیکی طرح پوشش سراسری آموزش مجازی نوآموزان دوره پیش‎دبستانی در استان خبر داد.

معصومه خدابنده‎لو گذراندن دوره پیش‌دبستانی توسط نوآموزان را بسیار مهم و ضروری خواند و گفت: چون این دوره آنان را برای حضور در مدرسه و دریافت آموزش‌های لازم آماده می‌کند، بر همین اساس مورد تأکید معاونت آموزش ابتدایی است.

وی افزود: نحوه ثبت‎نام با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس « www.reg.hedu.ir » و یا نشانی IP: 10.255.248.15 به‎صورت مجازی و یا مراجعه حضوری به نزدیک‎ترین مدرسه محل سکونت (درصورت دایر بودن مدارس) انجام می‌شود.

خدابنده‎لو تصریح کرد: آموزش به‎صورت غیر حضوری در شبکه شاد، دریافت محتوای آموزشی مکتوب (کتاب دوره پیش‎دبستانی) و پخش برنامه‌های آموزشی از صداوسیما انجام می‌شود.

شناسه خبر 33293