شناسه خبر:33796
1399/9/27 10:15:21

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از شروع ثبت‌نام دوگانه‌سوز کردن یارانه‌ای تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: ثبت‌نام و گازسوز کردن خودروهای عمومی و وانت‌بار چند ماهی است که آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک شاهد گازسوز کردن یارانه‌ای خودرو‌های اینترنتی و آژانس‌های جابه‌جایی بار و مسافر خواهیم بود.

وی افزود: آمار تعداد تاکسی‌های اینترنتی جمع‌آوری و استخراج شده که پیش‌بینی‌های انجام‎شده نشان از استقبال دارندگان این نوع خودروها دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: اکنون دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی تاکسی و وانت‌بار درحال انجام است و تاکنون حدود دو هزار خودرو در منطقه همدان با استفاده از تسهیلات رایگان وزارت نفت دوگانه‌سوز شده‌اند.

مدیر منطقه همدان درباره ثبت‌نام مسافربرهای شخصی متذکر شد: تبدیل خودروهای شخصی از بنزین‌سوز به دوگانه‎سوز در این طرح قطعاً همانند رویه تبدیل سوخت خودروهای عمومی نیست، بلکه درصدی از مبلغ از منابع دولت تأمین و مابقی را دارنده خودرو تقبل خواهد کرد. لازم به ذکر است با فراهم شدن شرایط و اعلام فراخوان عمومی، ثبت‌نام همچون گذشته از سایت gcr.niopdc.ir انجام خواهد شد.

روستایی خاطرنشان کرد: تنوع پلاک‌های انتظامی و اعمال محدودیت‌های کرونایی، راه‌اندازی زیرساخت‌های لازم را با اندکی تأخیر مواجه کرد، اما خوشبختانه مجوز‌های لازم برای اجرای طرح یارانه‌ای دوگانه‌سوز کردن تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها گرفته شده و به‌زودی در کشور و به تبع آن در استان آغاز خواهد شد.

 

شناسه خبر 33796