شناسه خبر:35385
1399/10/25 14:57:19

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز اعلام کرد: پنج طرح صنعتی و خدماتی در گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

بهنام میرزایی اظهار کرد: تولید تیرچه صنعتی، تولید لِنت شرکت آوا لنت آرسام زاگرس، سبدسازی خاکپور، دانه‌بندی شن و ماسه محمدی بانه و تولید انواع لامپ شرکت پرتو نور افشان صنعت روژ، ازجمله طرح‌هایی هستند که در گرامیداشت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید سالانه هر کدام از این طرح‌ها به‌ترتیب یک‌هزار تُن تیرچه، 900 هزار عدد لنت ترمز خودرو، 200 تُن سبد میوه، 60 هزار تُن دانه‌بندی شن و ماسه و سه میلیون عدد لامپ «ال‌ای‌دی» و «اس‌ام‌دی» است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز افزود: برای راه‌اندازی این پنج طرح مبلغ 28 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: برای این طرح‌ها که هم در شهرک صنعتی و هم در خارج از شهرک و ناحیه صنعتی واقع شده‌اند، 230 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای 68 نفر اشتغال‌زایی کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای مردم همواره از دغدغه مسئولان است، بر حمایت از بخش خصوصی در راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زا تأکید کرد.

شناسه خبر 35385