شناسه خبر:36098
1399/11/12 09:39:09

سپهرغرب، گروه خبر: ساکنین کوچه‌ شهید قدرت‌الله بستام‌پور به دلیل عدم نصب پل، تاریکی کوچه و... معترض‌ هستند، این درحالی است که بارها برای رفع مشکلاتشان درخواست‌های متعددی داده‌اند اما صدایشان به جایی نرسیده است.

در استان ایلام توجه و رسیدگی‌ها آن‌طورکه باید به کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی نرسیده است؛ کوچه‌ی شهید قدرت‌الله بستام‌پور در تپه شاهد، یکی از کوچه‌هایی است که ساکنان آن به علت جدول بندی نامناسب، عدم نصب پل و به دنبال آن بن بست شدن کوچه همواره معترضند.

اهالی کوچه‌ی شهید قدرت‌الله بستام‌پور بارها برای نصب پل بر روی این جدول و متصل کردن این کوچه به خیابان اصلی اعتراض کرده‌اند اما صدایشان به جایی نرسیده؛ هم اکنون علاوه بر این مشکلات به دلیل ساخت و ساز در این کوچه، عرض آن باریک‌تر و تردد سخت‌تر شده که همین امر هم موجب بروز چندین تصادف در این کوچه شده است.

مشکلات کوچه‌ی شهید قدرت‌الله بستام‌پور فقط به بن بست بودن آن ختم نمی‌شود؛ تاریکی این کوچه در شب و عدم نصب چراغ در آن علاوه براین که تردد را سخت‌تر میکند، راه را برای سرقت از اهالی این محله نیز فراهم کرده است.

     به مشکلات کوچه رسیدگی نمی‌کنند

یادگار جعفرزاده از ساکنان این کوچه گفت: تا کنون درخواست‌های متعددی برای نصب پل و متصل کردن این کوچه به خیابان اصلی داده‌ایم اما هیچ گونه پیگیری در این زمینه انجام داده نشده و به تازگی هم ساخت و ساز در این محله موجب اشغال فضای بیشتری شده که تردد و دور زدن در این کوچه رو سخت‌تر و تصادفات رو بیشتر کرده است.

     معضل تاریکی کوچه

احمدی یکی دیگر از ساکنین گفت: رانندگی و تردد در این کوچه با وجود معضلاتش در شب به علت تاریکی کوچه و عدم نصب چراغ در آن دو برابر می‌شود؛ تاریکی کوچه حتی راحتی سرقت در آن را افزایش داده و تا کنون چندین مرتبه از ماشین‌های ما دزدی شده است.

     تاکنون درخواستی در این زمینه نداشته‌ایم

محمد سلطانی روابط عمومی شهرداری در راستای رفع مشکل نصب پل در کوچه شهید قدرت‌الله بسطام‌پور گفت: در محل کار خود پذیرای ساکنان این کوچه برای گوش دادن به مشکلتشان و پیگیری و رسیدگی به خواسته‌هایشان هستم تا کنون درخواستی در این زمینه نداشته‌ایم.

وی افزود: بعد از تنظیم تقاضا و درخواستشان به صورت حضوری برای بازدید از این کوچه خواهیم رفت که پس از بررسی درخواست‌ها و بازدید از این محله قطعا به پیگیری این مشکل و در نهایت نصب پل در آن می‌پردازیم.

مشکل در اسرع وقت حل خواهد شد

به گزارش فارس هواسی مدیر بهره‌برداری استان در خصوص پیگیری این مشکل گفت: اگر ساکنان این کوچه درخواست‌هایی برای پیگیری مشکل داده‌اند حتما توسط پیمان کارها رسیدگی خواهد شد؛ اگر تا کنون نیز در خواستی در این زمینه داده نشده است، می‌توانند در خواست‌های خود را به بهره برداری شهرستان ارسال کنند تا به درخواست آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه درخواست دادند توسط پیمانکاران در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد و پس از بازدید از این منطقه به رفع مشکل در این کوچه خواهیم پرداخت.

این درحالی است که به گفته‌ی ساکنین کوچه چندین بار برای رفع مشکلاتشان به مسوولین درخواست داده‌اند اما مسوولین از آن بی‌خبرند و تاکنون به مشکلاتشان رسیدگی نشده است.

شناسه خبر 36098