شناسه خبر:37038
1399/12/3 11:05:36

سپهرغرب، گروه ورزشی: اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و ناشنوایان کشور اعلام شد که در میان آن‌ها نام 6 کشتی‌گیر کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

امیر صمدی، فرود حجتی، فرشاد محمدی، کیوان رستم آبادی و محمدرسول جمور در کشتی ناشنوایان و ارشک محبی در کشتی آزاد ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

پنج کشتی گیر کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران از ششم تا 16 اسفند در اردوی آمادگی که قرار است به میزبانی سرعین اردبیل برگزار شود، حضور خواهند یافت.

تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی جهان خرداد سال آینده در ترکیه برگزار می‌شود.

محبی تنها کشتی گیر کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی آزاد بزرگسالان ایران هم از فردا (یکشنبه سوم اسفند) با حضور در اردو تمرینات آماده سازی خود را آغاز می‌کند.

پنجمین مرحله اردوی کشتی گیران دعوت شده به تیم ملی به مدت 10 روز و تا 13 اسفند در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی محموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

محبی در وزن 92 کیلوگرم حضور دارد و به جز وی 2 کشتی گیر دیگر از استان‌های مازندران و تهران نیز در این وزن به تیم ملی دعوت شده اند.

ملی پوشان کشتی آزاد ایران خود را برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا که دهه آخر فروردین 1400 در قزاقستان برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

ارشک محبی دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی زیر 23 آسیا در سال 2019 به میزبانی مغولستان است.

شناسه خبر 37038