شناسه خبر:38634
1400/1/15 12:40:29

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، از تداوم هوای سرد بهاری تا فردا خبر داد و گفت: دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل یک درجه زیر صفر و حداکثر ۱۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

شهناز حق‌پرست : در کرمانشاه، در خصوص شرایط جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: شرایط آرام و پایدار و هوای بهاری را که در حال حاضر در جو منطقه حاکم است همچنان تا صبح روز پنجشنبه تداوم دارد و طی این مدت بارش و پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: بعدازظهر و اواخر وقت پنجشنبه موج ناپایداری به جو منطقه وارد می‌شود که تحت تاثیر آن شاهد وزش باد و بارش‌های برای سطح استان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از لحاظ وضعیت دمایی تا ۲۴ ساعت آینده شاهد کاهش نسبتا محسوس دما و سردتر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود، اما از فردا تا اواخر هفته به تدریج هوای استان گرم‌تر می‌شود.

وی دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل یک درجه زیر صفر و حداکثر ۱۶ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان سنقرو کلیایی با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ثبت رسیدند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38634