شناسه خبر:39593
1400/2/2 09:31:35

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای رزمایش مؤمنانه در ماه رمضان خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و 460 بسته توزیع شده است.

علی بقایی از اجرای «طرح شهید سلیمانی» در همدان خبر داد و اظهار کرد: در ماه رمضان در قالب این طرح طی دو نوبت رزمایش کمک‌های مؤمنانه را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست طرح شهید سلیمانی هم‌زمان با سراسر کشور در آذرماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز شد و بسیجیان در تیم‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی سازمان‌دهی شدند، گفت: تیم‌های مراقبتی در پایگاه‌های بهداشت، خانه‌های سلامت و مراکز درمانی مستقر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: تیم‌های نظارتی با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و عوامل انتظامی نظارت‌ها را بر مراکز و اجتماعات انجام دادند.

وی با بیان اینکه تیم‌های حمایتی نیز در قالب گروه‌های جهادی و توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه فعالیت داشتند، ابراز کرد: امروز نیز با اوج‌گیری ویروس کرونا در سطح استان تیم‌ها یک‌بار دیگر کار خود را آغاز کرده‌اند و با قوت درحال اجرای مأموریت‌ها هستند.

بقایی گفت: از مردم می‌خواهیم همکاری‌ لازم را با آن‌ها داشته باشند و مراقبت‌های مورد نیاز نظیر پرهیز از اجتماع و دورهمی‌ها را جدی بگیرند تا به‌زودی کشور از بیماری همه‌گیر کرونا خلاصی یابد.

وی افزود: امسال نیز ممنوعیت‌هایی وجود دارد و امکان افطاری دادن نیست، بنابراین از مردم می‌خواهیم با نیت خیرخواهانه کمک‌های خالصانه خود را در اختیار گروه‌های جهادی و مجموعه پایگاه‌های بسیج قرار دهند تا به نیت بانیان، کمک‌های مؤمنانه را بین افراد نیازمند تهیه و توزیع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در سال گذشته بیش از 40 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد و امسال نیز همین برنامه را خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تاکنون یک‌هزار و 460 بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده‌ایم و درنظر داریم در نیمه ماه رمضان هم‌زمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر این برنامه را داشته باشیم.

شناسه خبر 39593