شناسه خبر:41018
1400/3/2 11:00:23

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از رونمایی کتاب «آن 30 نفر لر» طی عصر روز گذشته خبر و ادامه داد: در این کتاب که نوشته علی خسروی بوده، به نقش مؤثر 30 مرد لرستانی در عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخته شده است.

محسن رشیدی روز گذشته با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای گرامیداشت عملیات حاج‌عمران در لرستان، اظهار کرد: به‌واسطه نقش لرستانی‌ها در عملیات حاج‌عمران و همچنین آزادسازی خرمشهر، برنامه‌هایی با شعار «ما مقتدریم» از روز گذشته تا پایان هفته جاری درحال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته 30 نفر از دانشجویان همراه با یکی از اساتیدی که در آزادسازی خرمشهر حضور داشته، با جمعی از رزمندگان لرستانی که در این عملیات غرورآفرین نقش داشتند، دیدار کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از رونمایی کتاب «آن 30 نفر خبر و ادامه داد: در این کتاب که نوشته علی خسروی بوده، به نقش مؤثر 30 مرد لرستانی در عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخته شده است.

رشیدی بیان کرد: همچنین امروز (یکشنبه) پاسداشت و نکوداشت عملیات غرورآفرین حاج‌عمران و سوم خردادماه در گلزار شهدای خرم‌آباد با حضور مسئولان نظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر تلاش جهت ثبت روز مقاومت برای لرستانی‌ها، تصریح کرد: امید می‌رود با وحدت و هم‌گرایی بتوانیم یک روز مقاومت را برای لرستانی‌ها ثبت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: در عملیات حاج‌عمران که لرستانی‌ها نقش پُررنگ و مؤثری در آن داشتند، بیش از 300 شهید از این استان تقدیم انقلاب شد.

رشیدی برگزاری رژه موتوری و توزیع بیش از دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قالب رزمایش مؤمنانه را از مهم‌ترین برنامه‌های روز سوم خردادماه بیان کرد.

 

شناسه خبر 41018