شناسه خبر:41340
1400/3/9 09:31:00

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با فساد و ایجاد عدالت در راس برنامه‌های دولت آینده باشد گفت: با توجه به اینکه خطاب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، باید آنها را آماده کرد تا بتوانند در دولت آینده نقش‌آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در جمع نیروهای انقلابی نهاوند اظهار کرد: خوشبختانه با رد صلاحیت‌های برخی از افراد توسط شورای نگهبان راه برای برقراری عدالت در کشور مهیا شده که باید تلاش کنیم مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پشتوانه خوبی برای دولت آینده باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: با توجه به اینکه پس از بیانیه گام دوم انقلاب این اولین انتخاباتی است که در سطح ریاست جمهوری برگزار می‌شود باید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مشارکت حداکثری تحقق یابد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش جوانان در دولت آینده را مورد تاکید قرار داد افزود: با توجه به اینکه خطاب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، باید آنها را آماده کرد تا بتوانند در دولت آینده نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مهمترین دغدغه ما در انتخابات است اضافه کرد: یکی از نقاط ضعفی که مخالفان همیشه به ما وارد می‌کنند این است که مجلس انقلابی مجلس حداقلی است در حالی که متاسفانه اینها خودشان مانع حضور حداکثری مردم شدند، لذا باید تلاش کنیم میزان رای دولت انقلابی در این دوره بالا باشد.

فلاحی با اشاره به اینکه خوشبختانه طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب همه در زمینه مشارکت حداکثری اتفاق نظر دارند زیرا اصلاح‌طلبان می‌دانند که اگر در این دوره ببازند برای همیشه از صحنه سیاست حذف خواهند شد به راهکارهای جذب مشارکت حداکثری پرداخت و یادآور شد: همه باید با امیدآفرینی واقعی به مردم و نگاه به آینده‌ای روشن برجستگی‌های نظام اسلامی و دستاوردهای آن را در بخش‌های سیاسی و اقتصادی بازگو کنیم تا مردم بدانند مشکلات قابل حل است.

وی راه‌اندازی «کارخانه کیوان» را نمونه حل موانع تولید عنوان کرد و گفت: طی چند هفته گذشته با ضرب‌الاجلی که از سوی دستگاه قضا تعیین شد با مانع‌زدایی از تولید شاهد راه‌اندازی کارخانه کیوان بودیم و برای 700 نفر که بیکار شده بودند مجددا اشتغالزایی شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت روی کار آمدن دولت انقلابی خیلی از کارخانه‌ها که تعطیل شده بودند مجددا به چرخه تولید برمی‌گردند و مشکل اشتغال تا حدود زیادی برطرف می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتباط و گسترش روابط با چین گفت: در رابطه با چین برخی به گونه‌ای شایعاتی را به راه انداخته‌اند که انگار قرار است ما مستعمره چین شویم در حالی که ما سند همکاری با چین امضا کرده‌ایم نه توافق راهبردی و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.

فلاحی در خصوص مسئول پیگیری سند راهبردی چین افزود: با توجه به اینکه طبق قانون رئیس مجلس به عنوان شخص حقوقی باید این مساله را پیگیری میکرد لذا این کار به رئیس وقت مجلس واگذار شد و در شرایط کنونی باید رئیس مجلس فعلی این کار را برعهده گیرد.

وی هدف نیروهای انقلابی در جریان انتخابات را خدمت به مردم و کشور عنوان کرد و افزود: ما نه به دنبال جایگاه هستیم و نه می‌خواهیم پستی را در دولت بعدی داشته باشیم چون جایگاه نمایندگی از جایگاه بالایی برخوردار است و فقط هدفمان ایجاد عدالت و توسعه در جامعه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان انقلابی طی سالهای اخیر از مسئولیت‌ها کنار گذاشته شده بودند افزود: جریان انقلابی در همه عرصه‌ها زحمات زیادی کشیده‌اند اما پست‌ها و مسئولیت‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده و سر جوان انقلابی کلاه می‌رود.

وی افزود: در گذشته هر چه افراد فرصت‌طلب بود استخدام شدند و انقلابی‌ها کنار گذاشته شدند، بنابراین با توجه به ماهیت فرصت‌طلبان باید مواظب بود که در دولت آینده باز هم آنها پست‌ها را تصاحب نکنند و باز هم انقلابی‌ها به حاشیه روند.

شناسه خبر 41340