شناسه خبر:41823
1400/3/22 09:23:49
مدیرکل زندان‌های همدان مطرح کرد:

حل مشکلات اجتماعی با تفکر جهادی

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل زندان‌های همدان تفکر جهادی را عامل مهمی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، جلسه شورای بسیج با حضور ذوالفعلی‌نژاد، مدیرکل زندان‌های همدان، سرهنگ پاسدار بختیاری مسئول و فرمانده بسیج ادارات و سپاه انصارالحسین (ع) همدان، سرهنگ پاسدار سیدداود حسینی فرمانده حوزه شهید مقصودی ادارات کل همدان، شیرمحمدی سرپرست حفاظت و اطلاعات اداره کل، کرمی مسئول پایگاه شهید لاجوردی و اعضای شورای بسیج استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای جلسه کرمی، مسئول پایگاه شهید لاجوردی به ارائه عملکرد 6 ماهه بسیج پرداخت و توضیحات لازم را ارائه داد.

در ادامه مدیرکل زندان‌های همدان ضمن قدردانی از عملکرد گسترده و اثربخش پایگاه شهید لاجوردی، خاطرنشان کرد: ما در زندان‌ها با افرادی روبه‌رو هستیم که خواسته یا ناخواسته گرفتار شده‌اند و خانواده آن‌ها در معرض آسیب هستند و به‌دلیل نوع و سختی کار زندانبانی، آنان نیاز به صبر و حوصله فراوان و روحیه جهادی و بسیجی دارند و می‌توان گفت که تمام کارکنان سازمان زندان‌ها بسیجی هستند و امید است فعالیت‌های بسیج بیش‌ازپیش گسترش یافته و مددجویان از خدمات مؤثر بسیج بهره‌مند شوند.

رضا ذوالفعلی‌نژاد تفکر جهادی را عامل مهمی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی عنوان کرد.

وی وحدت و هم‌دلی را عامل تمام موفقیت‌ها در سازمان‌ها دانست و خطاب به کارکنان افزود: با وفاق و همدلی در راستای اهداف سازمان قدم بردارید.

وی بازدید و سرکشی به 39 خانواده مددجویان نیازمند با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و مسئولان قضائی در ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم پُرشور اعتکاف را از اقدامات اداره کل زندان‌های همدان عنوان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین با توجه به انتخابات پیش رو و تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری، ضروری است همکاران، مددجویان و خانواده‌ها را برای حضور پُررنگ در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

گفتنی است در پایان جلسه، حکم فرمانده پایگاه مقاومت شهید لاجوردی و اعضای شورای پایگاه توسط مسئولان حاضر اعطا شد.

شناسه خبر 41823