شناسه خبر:4279
1397/10/10 09:37:37

سپهرغرب، گروه خبر: زاگرس‌نشینان هم‌زمان با سالروز حماسه 9 دی و برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا به خیابان‌ها آمده و اعلام کردند برای همیشه پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

به گزارش سپهرغرب، مردم ولایتمدار ایلام بار دیگر با حضور باشکوه خود در مراسم «9 دی» حماسه‌ای دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند و نشان دادند که مردم ایلام همیشه در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور پیشگام هستند.

این مردم با وجود مشکلات اقتصادی از آمادگی خود برای حضور باشکوه در در‌ روز جنگ لجاجت با نجابت «9 دی» خبر دادند و گفتند که ما به خاطر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت دوباره با امام و امت و برای کوری چشم فتنه‌گران و فتنه انگیزان و فتنه باوران می‌آئیم.

آنان یک صدا فریاد می‌زنند «همه می‌آئیم برای نجات مردم از عوام‎فریبی و آدرس غلط و دروغ فتنه‎گران و فتنه سازان» » می‌آیند « تا روشنگری کرده و دست فتنه‌گران را کوتاه کنند» می‌آیند « تا بگویند که پیمان امام و امت ناگسستنی است».

در سالگرد حماسه 9 دی مردم ایلام ضمن تأکید بر افزایش بصیرت در شناخت ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی، اظهار کردند: مردم ایران در 9 دی پیمان مجددب با امام و امت داشت و آتش فتنه، فتنه‌گران را خاموش کرد.

آنان حماسه 9 دی را نماد ولایت‌مداری و بصیرت ملت ایران دانستند و افزودند: ملت ایران پس از طراحی و اجرایی‌شدن فتنه و توطئه دشمنان، طومار آنان را به‌هم ریخت و آنان در به زباله‎دان تاریخ فرستاد.

ایلامی‌ها که خود را علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب و ولایت‌مدار می‌دانند، متعقدند: باید سالگرد حماسه 9 دی هرساله باشکوه خاصی برای یادآوری فتنه توطئه‌گران برگزار شود تا بدانند عمل این افراد بخشودنی نیست و این اتفاق در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده‌است.

     دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 حذف رهبری به‎عنوان ستون خیمه انقلاب را هدف گرفته بودند

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور در این اجتماع، گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب حربه‌ها و شیوه‌های مختلفی را از ایجاد تفرقه میان قومیت‌ها در ابتدای انقلاب تا بروز جنگ تحمیلی هشت‎ساله و همچنین تحریم‌های اقتصادی به‎کار گرفته تا مانع تداوم این نظام مردمی و الهی شوند

علی‎محمد نائینی اظهار کرد:انقلاب اسلامی ملت ایران در بهمن 57 نظام دوقطبی حاکم بر جهان را به چالش کشید و همین عامل باعث شد سردمداران غرب و شرق به مخالفت با این نهضت برخیزند.

وی تصریح کرد: روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان در برابر حکان ظالم و سرکش و تلاش در جهت برقراری عدالت اجتماعی از مهم‎ترین رویکردهای انقلاب ملت ایران بود که باعث شد آزادی‌خواهان سراسر عالم به تبعیت از این حرکت، نهضت‌هایی را آغاز کنند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور تأکید کرد: صدها گروهک سیاسی و ایادی استکبار برای نابودی انقلاب بسیج شده و با گرفتن انرژی از نیروهای انقلابی سعی در حذف این نظام داشتند، اما آحاد مردم با تبعیت از ولایت فقیه اجازه ندادند خطر جدی بر کیان انقلاب وارد شود.

نائینی با اشاره به توطئه دشمنان داخلی و خارجی در سال 88، عنوان کرد: پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 فضایی تبلیغی مسمومی علیه کشور شکل گرفته بود تا نظام را با چالش روبه‌رو کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان، انتخابات را بهانه کردند و در اصل به دنبال سقوط نظام و حذف رهبری به‎عنوان ستون و خیمه انقلاب بودند اما رهبری با تمام قوا در مقابل زورگویی دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند حق مردم ناحق شود.

مشاور فرمانده سپاه گفت: عوامل داخلی استکبار نیز به بهانه تقلب در انتخابات، کشور را به چالش جدی کشاندند و در شرایطی که تشخیص وضعیت برای مردم سخت بود زیرا یک طرف این ماجرا و دعوا افرادی از داخل نظام و همراهان امام در انقلاب بودند و این تردیدهایی را ایجاد کرد.

نائینی یادآوری کرد: این توطئه نیز با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای انقلابی خنثی شد و امروز کشورمان 40 سالگی خود را در اوج اقتدار، جشن خواهد گرفت.

     بزرگداشت حماسه «9 دی» در استان انقلابی کردستان؛ کُردها بار دیگر اقدامات سران فتنه را محکوم کردند

بزرگداشت حماسه «9 دی» هم‌زمان با سراسر کشور در استان انقلابی و همیشه در صحنه کردستان نیز برگزار شد.

روز گذشته مردم بصیر و ولایتمدار استان کردستان هم‌زمان با سراسر کشور با شرکت پرشور و معنادار در تجمّع باشکوه و حماسی «9دی» بار دیگر بصیرت، دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی و تکلیف‌گرایی خود را نشان دادند و مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند.

مردم همیشه در صحنه کردستان همگام با ملت ایران اسلامی با حضور در مراسم سالروز «9 دی» ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام، رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی، فریاد برائت از استکبار جهانی و سران فتنه را سر دادند و یک‌دل و یک‌صدا به گوش دشمنان نظام رساندند که فتنه‌گران هیچ جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ندارند.

در شهر سنندج، مراسم سالروز حماسه تاریخی 9 دی در سالن آزادی این شهر برگزار شد و حضور گسترده مردم این خطه از سرزمین پیام معناداری برای سران فتنه و نوکران استکبار جهانی داشت.

     تجدید میثاق کرمانشاهیان با ولایت در یوم‌الله 9 دی

کرمانشاهیان بصیر و آگاه نیز با حضور در تجمع باشکوه گرامیداشت حماسه 9 دی، میثاقشان با ولایت برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای آن‌ را محکم کردند.

مردم بصیر و مؤمن کرمانشاه در پاسداشت حماسه تاریخی 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با برپایی راهپیمایی باشکوه، بار دیگر بر تبعیت از ولایت فقیه و صیانت از آرمان‌های پر افتخار نظام جمهوری اسلامی و شهدای عزیز تأکید کردند.

هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم با سر دادن شعارهای انقلابی، حماسی و ضد آمریکایی صهیونیستی بر تداوم راه پر افتخار انقلاب اسلامی و تبعیت کامل از منویات مقام معظم رهبری تأکید کردند.

روز گذشته از تمام اقشار از بازاریان و کسبه تا کارمند و عشایران غیور تا دانشجویان بصیر و خانواده‌های شهدا و ایثارگر همه و همه برای تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام راحل و انقلاب و ابراز ارادت و لبیک به رهبر معظم انقلاب خود را به تجمع باشکوه گرامیداشت یوم‌الله 9 دی رساندند.

با بیشتر مردم که صحبت می‌کردیم همه می‌گفتند همان‌طور که از سال 57 تا امروز با تمام فرازونشیب‌ها پای انقلاب مانده‌اند از این به بعد نیز در برابر تمام توطئه‌ها ایستاده‌اند و مصمم‌تر از همیشه از انقلاب دفاع خواهند کرد.

     مردم لرستان حماسه آفریدند

مراسم بزرگداشت 9 دی و حماسه بصیرت و میثاق با ولایت روز گذشته هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان نیز برگزار شد.

روز گذشته در گرامیداشت 9 دی، مردم ولایی استان لرستان به میدان آمدند تا با خلق حماسه‌ای دیگر ثابت کنند که همواره پشتیبان ولایت و رهبری هستند؛ آری امروز زن و مرد، پیر و جوان آمدند تا با فریاد «مرگ بر فتنه‎گر»، «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و نفرت خود را از دشمنان و فتنه‎گران اعلام کنند.

این حماسه و گردهمایی بزرگ هم‌زمان در شهرستان‌های لرستان آغاز شد و مراسم 9 دی خرم‌آباد نیز با سخنرانی سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد.

شناسه خبر 4279