شناسه خبر:44767
1400/6/1 10:05:23

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: نظم و امنیت در محلات حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه برقرار می‌شود.

شهرام کرمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در محلات حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه، اظهار کرد: حدود یک‌سوم از جمعیت این شهر در محلات حاشیه‌ای زندگی می‌کنند که جمعیت قابل توجهی است.

وی افزود: در سال‌های گذشته با بررسی‌های انجام‌شده حدود 11 محله حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه که بستر آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و بروز انواع بزه و جرم هستند، شناسایی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه تصریح کرد: برخی اراذل و اوباش و مجرمان سابقه‌دار امنیت این مناطق را دچار خدشه کرده و ناامنی را در سایر مناطق شهر به‌وجود می‌آورند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضائی برقراری امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت را در مناطق حاشیه‌نشین در اولویت قرار داده است، گفت: بر این اساس از نیروی انتظامی استان کرمانشاه درخواست شده تا طرح پاک‌سازی این محلات را که سابقاً در چند مرحله اجرایی شده، دوباره اجرایی کند.

کرمی افزود: به‌زودی با اجرای این طرح علاوه‌بر پاک‌سازی محلات حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه‌دار، مهمات و سلاح‌های سرد و گرم که در این محلات به فروش می‌رسد، جمع‌آوری می‌شود.

شناسه خبر 44767