شناسه خبر:47786
1400/8/11 10:06:50
فرماندار شهرستان اسد آباد مطرح کرد:

تزریق واکسن به 74 درصد جمعیت اسدآباد

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار اسدآباد گفت: 74 درصد جمعیت شهرستان اسدآباد دوز نخست واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

سعید کتابی در جلسه مدیریت پیشگیری از ویروس کرونا اسدآباد گفت: تاکنون 74 درصد از جمعیت هدف ثابت شهرستان واکسن دوز نخست و 46 درصد جمعیت هدف ثابت واکسن دوز دوم خود را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با احتساب جمعیت سیار شهرستان که درحال تردد هستند، 80 درصد از جمعیت هدف شهرستان واکسن دوز نوبت نخست و 50 درصد نیز واکسن دوز نوبت دوم خود را تزریق کرده‌اند.

فرماندار اسدآباد تأکید کرد: واکسینه شدن 95 درصد از فرهنگیان و کارکنان دستگاه‌های اداری سطح شهرستان انجام شده است.

وی در ادامه گفت: شهرستان اسدآباد دارای هفت هزار و 661 دانش‌آموز بین سنین 12 تا 17 سال است که از این تعداد دانش‌آموز تاکنون هفت هزار نفر معادل 91 درصد واکسن تزریق کرده‌اند.

وی با تأکید بر بازرسی ویژه بازرسان دانشکده علوم پزشکی شهرستان از وضعیت پروتکل‌های بهداشتی مدارس سطح شهرستان، افزود: شهرستان اسدآباد دارای 208 مدرسه است که از این تعداد مدارس 16 مدرسه دارای دانش‌آموزان بالای 300 نفر بوده و هنوز فعالیت آن‌ها آغاز نشده که به‌تدریج فعالیت این مدارس آغاز خواهد شد.

فرماندار اسد آباد در پایان گفت: بازرسی جدی مستمر از سطح تالارهای شهرستان، تذکر جدی به مدیران تالارها، توجه به تهیه و استقرار تهویه در کلاس‌های درس، اقناع‌سازی و فرهنگ‌سازی برای واکسیناسیون، از دیگر برنامه‌هایی است که باید انجام شود.

شناسه خبر 47786