شناسه خبر:49212
1400/9/11 10:54:18

سپهرغرب، گروه خبر: بخشدار مرکزی اسدآباد با اشاره به تعداد 69 روستا در بخش مرکزی شهرستان، اظهار کرد: درحال حاضر 70 درصد روستاهای بخش مرکزی زیر پوشش شبکه آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد قرار دارد.

سلیمان نظری‌دوست با بیان اینکه امیدواریم با پذیرفتن نظامنامه آب و فاضلاب تمام روستاهای بخش مرکزی زیر پوشش این طرح قرار گیرند، گفت: به همین منظور نقش‌آفرینی و همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و معتمدان محلی روستاهای «فاقد پوشش» در این زمینه ضرورت خواهد داشت.

وی در اهمیت و ضرورت زیر پوشش قرار گرفتن آب شرب روستاها تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع آبی و برای سامان‌دهی وضعیت چشمه‌ها و قنوات در سطح روستاها و از همه مهم‌تر تهیه آب آشامیدنی سالم و پاک، ضرورت دارد بیش از گذشته ساکنین مناطق روستاهای «فاقد پوشش» همکاری و مشارکت و مساعدت خود را با ادارات «آب و فاضلاب» و «منابع امور آب» شهرستان اسدآباد به‌عمل آورند.

نظری‌دوست با اشاره به خدمات اداره آب و فاضلاب در بخش مرکزی خاطرنشان کرد: شبکه آب روستاهای کمک‌علیا و کمک‌سفلی در سنوات گذشته بازسازی شده است و خدمات اداره مربوطه در روستاهای فاقد پوشش نیز مانند «کلرزنی» و «آزمایش» و آب‌رسانی همچنان ادامه دارد و لازم است به‌طور مستمر اداره مربوطه با دانشکده علوم پزشکی سرکشی و نظارت کافی را در این روستاها به‌عمل آورند.

شناسه خبر 49212