شناسه خبر:49589
1400/9/21 10:05:59

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان در آیین تکریم و معارفه علی طهماسبیان، سرپرست شهرداری منطقه چهار همدان گفت: ظرفیت مالی و انسانی شهرداری در راستای افزایش رضایتمندی مردم قرار گیرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی در مراسمی که روز پنجشنبه با حضور معاونین و مدیران شهری برگزار شد، از زحمات مجید شاکری‌کرم تقدیر و علی طهماسبیان را به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه چهار همدان معرفی کرد.

این مقام مسئول در این مراسم با اشاره به وجود ظرفیت ارزشمند سرمایه انسانی و املاک تفکیکی در منطقه چهار، گفت: مدیریت صحیح این سرمایه‌ها منشأ تحول، اعتلای جایگاه شهرداری و توزیع عادلانه خدمات بین شهروندان خواهد شد.

وی با تأکید بر به‌کارگیری نیروهای توانمند در راستای بهبود سیستم خدمت‌رسانی به مردم، افزود: برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از این سرمایه‌های بی‌بدیل، ضروری است

حسینی ضمن تشکر از زحمات مجید شاکری‌کرم در منطقه چهار، از وی به‌عنوان مدیر تلاشگر، دارای سلامت نفس و با انگیزه نام برد و ابراز کرد: باید به نحو احسن از فرصت‌ مسئولیت برای خدمت به مردم استفاده کرد و این نگاه باید در مجموعه شهرداری وجود داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از خدمات مدیران گذشته در این منطقه، اظهار کرد: تغییرات براساس نیاز سازمان شکل می‌گیرد و باید مدیریت جدید تمام توان خود را در مسیر افزایش رضایتمندی، خدمت‌رسانی شایسته به مردم و ارتقای جایگاه شهرداری قرار دهد.

شهردار همدان درخصوص سرپرست جدید منطقه چهار اذعان کرد: آقای طهماسبیان از نیروهای جوان، با تعصب و دارای سلامت اخلاقی است که امیدوارم با حضور وی همچون گذشته خدمت‌رسانی به شهروندان در منطقه ادامه یابد.

مجتبی حمزه‌رستگار، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان نیز با اشاره به اینکه شاکری جزء مدیران تلاشگر، پاکدست و باانگیزه است، گفت: اگرچه سنگر‌های خدمت جابه‌جا می‌شود، اما هدف یکی است و آن خدمت به مردم بوده که باید فرصت خدمت غنیمت شمرده شود.

در این جلسه مجید شاکری‌کرم با بیان اینکه تغییرات در شهرداری طبیعی است، عنوان کرد: باید با تعصب و تمام وجود در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در منطقه چهار صورت گرفته است، افزود: منطقه چهار از سرمایه‌های املاکی و انسانی خوبی برخوردار است که با تلاش و‌ همکاری نیروهای پُرتلاش می‌تواند کارهای خوبی را به ثمر برساند.

در ادامه مراسم نیز علی طهماسبیان، سرپرست شهرداری منطقه چهار همدان با تشکر از حُسن اعتماد شهردار، اظهار کرد: امیدوارم در عرصه خدمت‌گزاری به مردم با همکاری نیروهای متخصص و متعهد برگ موفقیت دیگری در منطقه چهار رقم زده شود.

در پایان جلسه از زحمات مجید شاکری‌کرم تقدیر به‌عمل آمد و علی طهماسبیان به‌عنوان سرپرست منطقه چهار شهرداری همدان معرفی شد.

شناسه خبر 49589