شناسه خبر:49757
1400/9/24 11:21:40
مدیر منطقه یک شهرداری همدان مطرح کرد:

گام‌های استوار شهرداری منطقه یک برای آبادانی همدان

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار منطقه یک همدان گفت: با طراحی اقدامات اجرایی اصولی، شهری شایسته مردم خوب همدان می‌سازیم.

حامد جلیلوند روز گذشته در جریان بازدید از پروژه‌های شهرداری در سطح منطقه یک همدان خاطرنشان کرد: نگاه ما در موضوع خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه‌ای نیست، چراکه همه شهروندان از امکانات سایر مناطق نیز بهره‌مند می‌شوند.

شهردار منطقه یک همدان با تأکید بر ضرورت تلاش برای توسعه متوازن کلان‌شهر همدان، تصریح کرد: شهر به‌مثابه خانه بزرگ شهروندان قلمداد می‌شود که اعضای این خانواده از همه نقاط آن استفاده می‌کنند؛ بنابراین تلاش حداکثری برای توازن کیفیت زندگی در همه نقاط شهر امری بدیهی است.

وی افزود: شهرداری نهادی است که درصدد فراهم کردن محیطی آرام و مطلوب برای شهروندان است؛ ازاین‌رو براساس وظیفه ذاتی و با اتکا به همت و تلاش همکاران در این نهاد مردمی، سعی بر تحقق این مهم داریم.

جلیلوند در ادامه اذعان کرد: شهرداری منطقه یک همدان هدف‌گذاری خود را براساس بهره‌مندی و بهره‌برداری حداکثری همه شهروندان از امکانات این منطقه طراحی می‌کند تا در راستای تحقق عدالت اجتماعی گام‌های مؤثری برداریم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه کلان‌شهر همدان به‌عنوان نخستین پایتخت کشور دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد ازنظر ساختار شهری از دیرباز شهره عام و خاص بوده، افزود: حفظ ارزش‌های تاریخی و مدنی همدان یک وظیفه عمومی است تا هویت فاخر همدان همواره برای آیندگان محفوظ بماند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به خبرنگاران گفت: با بهره‌وری از منابع و امکانات و ارائه مطلوب خدمات، می‌توان هم سرعت و هم کیفیت امور را برای شهروندان ارتقا داد که زمینه تحقق این مطالبه عمومی نیز در دستور کار همکاران بنده قرار گرفته است.

جلیلوند در ادامه ابراز کرد: با جدیت و پشتکار ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری منطقه یک را دنبال خواهیم کرد تا فصل جدیدی از خدمت‌رسانی را به مردم شریف شهر همدان هدیه کنیم که دستاورد نهایی آن جلب رضایت حداکثری همدانی‌ها باشد.

وی در پایان بروز اخلاق حسنه در برخورد با ارباب رجوع را جزء اصول اولیه در مراودات اداری دانست و تأکید کرد: احترام به کرامت انسانی و حفظ شأن شهروندان همدانی در هر صورت اولویت مدیریت شهری در منطقه یک به‌شمار می‌رود، بنابراین از همکاران خود انتظار تعامل دلسوزانه با مراجعان و شهروندان را داریم.

شناسه خبر 49757