شناسه خبر:50132
1400/10/2 08:38:47
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

کارآفرینان خرد و خانگی مورد حمایت قرار خواهند گرفت

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: کارآفرینان خرد و خانگی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

روح الله وجدی هویدا گفت: سومین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های توانمندسازی کسب و کارهای خرد خانگی در دی ماه 1400 برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری در خصوص تولید پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، نام گذاری شد و رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان مبنی بر حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی، شهرداری همدان درصدد برگزاری نمایشگاه‌های توانمندسازی این کارآفرینان می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: پیرو فراخوان و اطلاع رسانی و شناسایی و فعالیت در این حوزه، سومین نمایشگاه در دی ماه 1400 در مکان نگارخانه شهرداری همدان برگزار می‌شود.

وجدی هویدا اضهارداشت: تمامی متقاضیان پس از ثبت نام در کمیته ارزیابی که متشکل از کارآفرینان و مشاوران کسب و کار هستند، بررسی و کارآفرینان خرد و خانگی مورد حمایت شهرداری همدان قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بسیار خوب فرهنگسرای کسب و کار ولایت در حمایت از کسب وکارهای خرد و خانگی علاوه بر برنامه‌ریزی مداوم جهت نمایشگاه های دیگر غرفه داران و متقاضیان قبل از شروع نمایشگاه ها از آموزشگاه های مدیریت ارتباط با مشتری و نیز مشتری مداری بهره مند خواهند شد.

در پایان روح الله وجدی هویدا از همه فعالان و کارآفرینان کسب و کارهای خرد و خانگی دعوت کرد تا با حضور خود در فرهنگسرای کسب و کار از امکانات و ظرفیت‌های شهرداری همدان در این خصوص بهره‌مند شوند تا بتوانیم ضمن حمایت از این عزیزان، طرح هر محله یک کسب و کار را نیز در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی به نحو احسن اجرا نماییم.

شناسه خبر 50132