شناسه خبر:50413
1400/10/8 09:37:23

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از صدور مجوز اجرای گازرسانی به هشت روستای شهرستان‌های دهلران و دره‌شهر خبر داد.

عباس شمس‌الهی با اعلام این خبر افزود: این مجوز با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شرکت گاز استان ایلام و تلاش‌های نماینده حوزه جنوبی استان با افزایش چند برابری میزان سرانه مصوب گازرسانی هر خانوار، برای گازرسانی به هشت روستا در شهرستان‌های دهلران و دره‌شهر از مدیریت گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران اخذ شده است.

وی اظهار کرد: این روستاها شامل چم‌هندی، ابوغویر، صمانه، بیشه‌دراز، کاور توه‌طاق، هاویان و تأسیسات نفتی عین‌خوش در شهرستان دهلران و روستاهای دره‌دول و گرزلنگر در شهرستان دره‌شهر می‌باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: در حال حاضر میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی شهرستان دره‌شهر از گاز طبیعی 98 درصد می‌باشد که با گازرسانی به این دو روستای باقیمانده شهرستان به 100 درصد می‌رسد و جزو شهرستان‌های سبز استان قرار خواهد گرفت.

شمس‌اللهی با اشاره به اینکه صعب‌العبور بودن مسیر، کم بودن سرانه گرمسیری، بعد مسافت و غیره از دلائل عدم گازرسانی به این روستاها بوده است، تصریح کرد: شرکت گاز استان تلاش می‌کند به روستاهای کمتر توسعه‌یافته استان کمک کند و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

شناسه خبر 50413