شناسه خبر:50563
1400/10/12 09:26:49

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از وجود 558 هزار مشترک این شرکت در استان خبر داد.

علی‌رضا کاکاوند روز گذشته ضمن تبریک سالروز تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب، اظهار کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب با وجود اینکه بیش از 31 سال از تشکیل آن‌ها می‌گذرد، همواره با فرازوفرودهایی مواجهه بوده‌اند که آخرین آن در اواخر سال 1398 بحث یکپارچه شدن شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی بوده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی ماهیت دولتی داشتند و شرکت شهری غیر دولتی با یکپارچه شدن شرکتی جدید با ماهیت غیر دولتی تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات بسیار تأثیرگذار این شرکت به مردم، گفت: تأمین آب سالم و بهداشتی و همچنین جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب وظیفه این شرکت‌ است.

وی خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب استان را در قالب 34 شهر و دو هزار و 300 روستا با 558 هزار مشترک اعلام کرد و گفت: علاوه‌بر نظارتی که همکاران در قسمت کنترل و پایش بر کیفیت آب دارند، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت هم به‌صورت مرتب و روزانه کیفیت آب تحویلی به مشترکان را کنترل می‌کنند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: در بحث فاضلاب هم علاوه‌بر همکاران، محیط‌زیست به‌صورت مستمر کیفیت پساب فاضلاب تصفیه‌شده را رصد می‌کنند.

 

شناسه خبر 50563