شناسه خبر:50689
1400/10/14 10:24:54
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان:

ثبت‌نام 40 کارگاه‌ فرهنگی کانون پرورش فکری همدان آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از آغاز ثبت‌نام 40 کارگاه‌ زمستانه فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری از روز سیزدهم دی‌ماه خبر داد.

«بهناز ضرابی‌زاده» روز دوشنبه اظهار کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و برخط فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری از روز سیزدهم دی‌ماه در پایگاه مجازی کانون به‌ نشانی kpf.ir و یا با مراجعه حضوری به مراکز، آغاز شد و تا 19 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های برخط با هزینه 40 هزار تومان در هشت تا 10 جلسه براساس نوع فعالیت برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در گروه سنی «کودک» (7 تا 12 سال) و «نوجوان» (12 تا 17سال) در این کارگاه‌ها شرکت کنند و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری کارگاه‌های حضوری با تعداد محدود هشت نفر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اذعان کرد: متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون نیز می‌توانند پس از عضویت در پورتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند.

ضرابی‌زاده خاطرنشان کرد: خوشنویسی، سفال‌گری، اُریگامی، پویانمایی، عکاسی، طراحی، ساخت عروسک نمایشی، شعر و قصه، شاهنامه‌خوانی، نجوم، نمایش خلاق، کلاژ، روابط مثبت، هوش هیجانی، نقاشی روی شیشه و زیست‌شناسی عنوان برخی از کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای دوره زمستان کودکان و نوجوانان همدانی است.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه‌بر دریافت گواهی شرکت، درصورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان می‌شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با 30 کتابخانه ثابت، 10 کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و 43 مرکز فرهنگی هنری دارای بیش از 14 هزار عضو فعال است.

شناسه خبر 50689