شناسه خبر:50748
1400/10/15 09:04:10

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با دولت، ملاقات عمومی با مراجعان در محل فرمانداری شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، اسفندیار خزائی درباره این ملاقات چهره به چهره گفت: هر هفته به‌منظور تسهیل ملاقات‌های مردمی به شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم و با مردم دیدار چهره به چهره انجام می‌شود تا مشکلات آنان در حوزه‌های مرتبط با منابع طبیعی بررسی و مرتفع شود.

وی افزود: همچنین سفر‌های هفتگی به شهرستان‌ها به‌منظور بازدید‌های میدانی از پروژه‌های آبخیزداری، نهال‌کاری و سایر طرح‌های اجرایی صورت می‌گیرد.

در این دیدارها که حدود چند ساعت به طول انجامید، به درخواست‌های مراجعان که مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند، رسیدگی شد.

بر اساس این گزارش در این برنامه ملاقات مردمی که برخی رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر نیز حضور داشتند، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ضمن بررسی مشکلات مردمی، راهکارهای قانونی را ارائه و دستورات لازم را صادر کرد.

وی در حاشیه این برنامه ملاقات عمومی با مردم شهرستان ملایر گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و در نظام اسلامی تکریم و احترام به ارباب رجوع وظیفه ما است و این حق قانونی و شهروندی مردم بوده که بتوانند با مسئولان و مدیران دولتی ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

خزائی ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در فضای کاملاً صمیمی و مردمی نسبت به برگزاری ملاقات‌های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان سعی خواهیم کرد مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است جلسات مردمی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در جهت تسریع در حل مشکلات مردم به‌طور مستمر در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 در دفتر وی برگزار می‌شود و حضور در فرمانداری شهرستان‌ها برای حل‌وفصل و بررسی مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی نیز ابتکاری خلاقانه از سوی رئیس منابع طبیعی شهرستان ملایر، روابط عمومی و مدیریت عملکرد اداره کل منابع طبیعی استان همدان است.

شناسه خبر 50748