شناسه خبر:51166
1400/10/26 09:38:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه یک شهرداری همدان از برگزاری مسابقات ورزشی «قهرمان من» به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد.

حامد جلیلوند با اشاره به پویش بزرگ «قهرمان من» که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده است، عنوان کرد: این پویش در زمینه‌های مختلفی چون برگزاری مسابقات وصیت‌نامه سردار دل‌ها، نقاشی کودک و نوجوان، برگزاری مسابقات ورزشی، تقدیر از خانواده‌های بزرگوار شهدا و جانبازان مدافع حرم، اهدای کمک‌های مؤمنانه به اقشار نیازمند فعالیت داشته است که شاهد استقبال بسیار مناسبی از سوی شهروندان عزیز بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هریک از زمینه‌های این پویش شامل اقشار متفاوتی از جامعه می‌شود، اظهار کرد: سعی شده است طی ارتباطی که با تمامی سنین و علایق مختلف جامعه گرفته می‌شود، تأثیرگذاری این برنامه‌ها دوچندان باشد.

جلیلوند با اشاره به محبوبیت شهید حاج‌قاسم سلیمانی در بین تمامی اقشار جامعه، اذعان کرد: جوانمردی و شخصیت بزرگی که این شهید داشته است، بایستی در ابعاد مختلف تببین و آموزش داده شود و پویش «قهرمان من» فرصتی را ایجاد کرد تا این امر مهم صورت بپذیرد.

همچنین مدیر منطقه یک شهرداری همدان از برگزاری مجموعه مسابقات ورزشی شامل فوتسال و شنا در این پویش خبر داد و عنوان کرد: ترغیب افراد جامعه به ورزش که یکی از ارکان مهم در بهبود سلامتی و ارتقای نشاط اجتماعی است و همچنین ایجاد شور و نشاط از دیگر اهداف این مجموعه مسابقات بوده که با همکاری شهرداری منطقه یک و تیپ انصارالحسین (ع) درحال برگزاری است.

شناسه خبر 51166