شناسه خبر:51351
1400/10/29 10:04:05

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت کُشتی استان همدان با دفاع از عملکرد کُشتی‌گیران اعزامی استان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: کسب سه نشان برنز از سوی جوانان آینده‌دار استان، کارنامه قابل قبولی است.

«حمیدرضا یاری» روز سه‌شنبه اظهار کرد: مقام چهارمی تیم همدان در شرایطی به‌دست آمد که دوره قبل مقام پنجم را داشتیم.

وی اضافه کرد: در دوره قبل تیم منتخب همدان متشکل از نام‌آوران و کشتی‌گیران مطرح و باتجربه نظیر میثم مصطفی جوکار، مسعود کمروند و مهران میرزایی بود، اما امسال با ترکیبی از جوانان گام به میدان قهرمانی کشور گذاشتیم.

یاری تصریح کرد: تیم امسال ما جوان و آینده‌دار است که به‌طور قطع مسیر درخشانی را درپیش دارند؛ ضمن اینکه به گواه کارشناسان سطح کیفی و فنی این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود.

رئیس هیئت کُشتی استان همدان خاطرنشان کرد: هدف ما در مسابقات امسال حضور جوانان در میدان باتجربه‌ها بود تا بتوانیم آینده‌سازی خوبی برای کُشتی استان داشته باشیم.

یاری یادآور شد: کسب سهمیه جام بین‌المللی تختی هم امتیاز خوبی است و با حمایت همه‌جانبه از کُشتی‌گیران استان، آماده مسابقات آینده می‌شویم.

کُشتی‌گیران آزادکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور نتیجه‌ای بهتر از سه نشان برنز کسب نکردند.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگ‌سالان قهرمانی کشور و مرحله نخست چرخه‌ انتخابی تیم ملی گرامیدشت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم هفته گذشته با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر اوزان مختلف در مجموعه‌ آزادی شهر گرگان پایان یافت.

در بخش تیمی همدان پس از مازندران، تهران و کرمانشاه در رده چهارم قرار گرفت؛ اما در بخش انفرادی تنها سه نشان برنز نصیب این استان شد.

میثم فیروزآبادی در وزن 57 کیلوگرم، سعید انوری در 61 کیلوگرم، داریوش ولی‌زده در وزن 65 کیلوگرم، یوسف کامرانی در 70 کیلوگرم، حسن قاسمی در 74 کیلوگرم، جمال خدابنده‌لو در 79 کیلوگرم، امید کولیوند و هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم، حسین رسولی و مهدی حاجیلوییان در 92 کیلوگرم، دانیال شریعتی‌نیا در وزن 97 کیلوگرم و ابوالفضل بربط در وزن 125 کیلوگرم، ترکیب تیم همدان در این مسابقات را تشکیل دادند.

شناسه خبر 51351