شناسه خبر:51494
1400/11/3 09:39:40

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه از آزادی دو بانوی معسر در روز میلاد حضرت فاطمه (س) در طرح نذر امام خبر داد.

راضیه عظیمی روز گذشته اظهار کرد: طرح نذر امام با همت مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت در سراسر کشور با محوریت آزادی بانوان معسر از زندان به نیابت از امام مهربانی‌ها توسط خادمیاران رضوی درحال اجرا است.

وی گفت: کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه در مرحله اول این طرح موفق به آزادی نخستین بانوی معسر با بدهی 85 میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی و خیرین استان شد.

مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه ضمن اشاره به انعقاد قرارداد با ستاد دیه برای آزادی بانوان معسر، افزود: با عنایت حضرت رضا (ع) در مرحله دوم این طرح بنا داریم به‌مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا (س)، دو بانوی معسر که به‌دلیل بدهی از اوضاع بد اقتصادی و ورشکستگی شرایط شیوع بیماری کرونا در زندان به‌سر می‌برند را آزاد کنیم.

عظیمی مجموع مبلغ بدهی را 300 میلیون تومان عنوان کرد که نیمی از این مبلغ به همت خادمیاران رضوی با مشارکت بسیج حقوقدانان استان و نیم دیگر توسط ستاد دیه استان پرداخت خواهد شد.

 

شناسه خبر 51494