شناسه خبر:52097
1400/11/18 08:46:00

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان با اشاره به اینکه در دفاع مقدس با دستانی خالی و همت جوانان مقابل دشمنان ایستادگی کردیم، گفت: مردم خدمات و مجاهدت‌های نیروهای مخلص ارتش، خلبانان شهید و شهدای حادثه سوباشی را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی‌موثقی» روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در یگان‌های استان همدان تصریح کرد: امروز به برکت همت نیروهای مسلح ایران، دشمن جرأت نزدیک شدن به این آب و خاک را ندارد و اصلی‌ترین علت آن نیز حضور مقتدرانه جوانان و نیروهای مسلح است که با اراده پولادین در برابر مستکبرین عالم ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس دستمان خالی بود، اما امروز به همت نیروهای مسلح و اراده آهنین آن‌ها، کشور در حوزه نظامی و دفاعی از ظرفیت و توان بسیار چشمگیری برخوردار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان با تأکید بر اینکه ارتش در طول 43 سال گذشته همیشه در کنار مردم بوده است، گفت: ارتشیان همواره و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی از شیوع کرونا تا حوادث غیر مترقبه حضوری مؤثر در کنار مردم داشته‌اند که این اقدام آن‌ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه مردمی شد، اظهار کرد: قرآن کریم در آیه 30 سوره فصلت «پیروزی یک ملت و پیشرفت جامعه را در گرو مقاومت آن ملت» معرفی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اگر جامعه‌ای دچار «ناراحتی و ترس» شود دیگر امنیت نخواهد داشت، گفت: مردم ایران در طول 43 سال گذشته ثابت کردند که می‌خواهند آقای خود و تعیین‌کننده سرنوشت خویش باشند.

شناسه خبر 52097