شناسه خبر:52526
1400/11/30 09:22:31

سپهرغرب، گروه خبر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از حل مشکلات ارائه خدمات ناباروری در همدان خبر داد و گفت: درحال حاضر زوجین نابارور می‌توانند به بیمارستان فاطمیه مراجعه و بسته حمایتی دریافت کنند.

رضا طهماسبی از ارائه خدمات ناباروری در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از زوج‌های نابارور استان در قالب قانون جوانی جمعیت با سازمان‌های بیمه‌گر جلساتی برگزار شد و خوشبختانه مشکلات حل شده است.

وی بیان کرد: با سازمان‌های بیمه‌‌گر توافق صورت گرفته و هماهنگی لازم با بیمارستان فاطمیه نیز انجام شده تا در ارائه بسته حمایتی به زوجین نابارور براساس قانون جوانی جمعیت مشکلی وجود نداشته باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با تأکید بر اینکه قرار است بیمه‌ها و بیمارستان حداکثر حمایت را از زوجین نابارور داشته باشند، عنوان کرد: درحال حاضر زوجین نابارور می‌توانند به بیمارستان فاطمیه مراجعه و خدمات حمایتی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه درخصوص ارائه بسته حمایتی زوج‌های نابارور مشکلاتی وجود داشت، افزود: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و با همکاری بیمارستان و سازمان‌های بیمه‌گر، مشکلات برطرف شده و آماده ارائه بسته‌های حمایتی براساس مصوبات بالادستی هستیم.

 

شناسه خبر 52526