شناسه خبر:52754
1400/12/4 09:45:31
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان خواستار شد؛

لزوم سامان‌دهی سه‌راهی بلوار جانبازان در راستای کاهش ترافیک

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر همدان بر لزوم تعیین تکلیف و سامان‌دهی ترافیکی سه‌راهی بلوار جانبازان تأکید کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مهدی حیدری در جلسه کمیسیون فنی، عمرانی و حمل‌ونقل شورا که با حضور اعضای کمیسیون، رئیس و کارشناسان سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری همدان برگزار شد، گفت: با افزایش حجم تردد خودروها در سطح شهر و همچنین گسترش زندگی شهرنشینی، شاهد افزایش ترافیک در نقاط مختلف شهر هستیم که این موضوع نیازمند اقدام کارشناسی در جهت سامان‌دهی وضع موجود است.

وی با بیان اینکه تسهیل تردد در معابر اصلی شهر از مطالبات اصلی شهروندان است، افزود: به‌دلیل بافت قدیمی شهر همدان بیشتر معابر اصلی کم‌عرض هستند که ظرفیت حجم بالای خودروها را ندارند و همین موضوع باعث چالش ترافیکی و گله‌مندی شهروندان در نقاط مختلف شده است.

حیدری تصریح کرد: حد فاصل سه‌راهی بلوار جانبازان، بلوار شهیدان بهادربیگی و خیابان ابوذر یکی از نقاط پُرتردد و پُرترافیک شهر همدان در ساعات اوج تردد است که منجر به گره کور ترافیکی در این نقطه شده؛ هرچند اقداماتی در جهت سامان‌دهی این نقطه صورت گرفته، اما نتیجه مطلوب حاصل نشده است.

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: ساکنین این منطقه و سایر شهروندان که از این منطقه تردد دارند، خواستار سامان‌دهی و کاهش بار ترافیک و تسهیل عبورومرور هستند که در این خصوص برگزاری جلسات دقیق کارشناسی و آسیب‌شناسی در جهت کاهش مشکلات موجود امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری است.

حیدری با تأکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان در اولویت خدمت‌رسانی شورا و شهرداری قرار دارد، افزود: لازم است سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری در اسرع وقت به بررسی دقیق وضعیت موجود در نقطه پُرترافیک سه‌راهی بلوار جانبازان بپردازد و با یک اقدام کارشناسی و جهادی عبورومرور در این منطقه را تسهیل بخشد.

شناسه خبر 52754