شناسه خبر:52791
1400/12/5 08:53:36
مدیر شهرداری منطقه سه همدان خبر داد:

هزینه 24 میلیارد تومانی آسفالت‌ریزی در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرداری منطقه سه همدان از اجرای روکش آسفالت‌ و لکه‌گیری و ترمیم سطوح معابر در پنج‌ماهه سال به میزان 20 هزار تُن معادل 124 هزار متر مربع و به مبلغ 24 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه همدان، محمدرضا فیضی‌منش با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارائه خدمت‌رسانی مطلوب است، اظهار کرد: در راستای بهبود عبورومرور شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، کار عملیات اجرای آسفالت به‌طور مستمر و متوازن در معابر و خیابان‌های نواحی چهارگانه منطقه سه با تلاش معاونت فنی شهرداری و سایر عوامل اجرایی با هفت اکیپ با دستگاه فینیشری دستی در دست اجرا است.

وی افزود: به‌منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمنی در معابر عملیات با روند مطلوبی درحال انجام و پیشرفت است.

شهردار منطقه سه همدان ابراز کرد: طرح لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی این منطقه نیست، بلکه برای معابر فرعی محلات منطقه نیز صورت می‌گیرد که سرعت لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در منطقه سه قابل توجه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص اهمیت درزگیری و لکه‌گیری گفت: لکه‌گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و درنتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرداری منطقه سه اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در معابر این منطقه را با جدیت ادامه می‌دهد، از صبر شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی تقدیر کرد و افزود: مردم می‌توانند فهرست مناطقی را که در پنج‌ماهه نخست سال پوشش و لکه‌گیری و ترمیم آسفالت آن‌ها انجام شده را در پورتال شهرداری منطقه سه همدان به آدرس (zone3.hamedan.ir ) مشاهده کنند.

شناسه خبر 52791