شناسه خبر:53072
1400/12/14 11:12:14

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه ملایر از افتتاح سه واحد تولیدی هم‌زمان با هفته پاسدار خبر داد و گفت: طرح «محله تراز انقلاب» در دو محله کمتربرخوردار و آسیب‌‌پذیر ملایر برگزار می‌شود.

علی‌اصغر فارسی بعد از ظهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان، اظهار کرد: هم‌زمان با میلاد حضرت امام حسین (ع) و هفته پاسدار 10 برنامه شاخص در شهرستان ملایر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته پاسدار در شهرستان ملایر از 13 اسفندماه شروع می‌شود و تا 18 اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حوزه خدمات‌رسانی است که همه خدمات به سوی مردم سوق داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در این زمینه ارائه خدمات در محلات کم‌برخوردار شهرستان را در برنامه داریم، تصریح کرد: این خدمات با حضور جامعه بسیج پزشکی و خدمات روانشناسی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در محلات کم‌برخوردار شهرستان انجام خواهد شد.

وی سرکشی به پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات را از برنامه‌های هفته پاسدار برشمرد و با بیان اینکه ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین رؤسای ادارات مختلف یکی از نتایج تقویت بسیج ادارات است، ابراز کرد: به دنبال افزایش و هدفمندسازی اقدامات جهادی بسیج در تحقق اهداف بسیج و خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

فارسی از افتتاح سه واحد تولیدی در هفته پاسدار خبر داد و گفت: حضور پاسداران در نماز جمعه و نذر خون توسط آن‌ها با حضور در پایگاه انتقال خون، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سرکشی به خانواده‌های معظم شهدای پاسدار از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی از برگزاری رزمایش درخت‌کاری و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و در ادامه سخنانش افزود: تقویت گروه‌های جهادی، حفظ انسجام بین اقشار مختلف بسیج و سازمان‌دهی آن‌ها در عرصه‌های مختلف امیدآفرینی و محرومیت‌زدایی در دستور کار ما قرار دارد و برای رسیدن به اهداف، باید قدر انقلاب و رهبری را بدانیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از افتتاح سه واحد تولیدی هم‌زمان با هفته پاسدار خبر داد و گفت: طرح «محله تراز انقلاب» در دو محله کمتربرخوردار و آسیب‌‌پذیر ملایر برگزار می‌شود؛ با اجرای این طرح شاهد خدمات بسیار زیادی از سوی بسیجیان در این محلات بودیم که مورد استقبال و رضایتمندی مردم قرار گرفت.

شناسه خبر 53072